2010年3月18日 星期四

與惡魔共鳴

Please allow me to introduce myself
I'm a man of wealth and taste
I've been around for a long, long year
Stole many a man's soul and faith

請 允許我做個自我介紹,我是個富有又風趣的傢伙
我在這附近遊蕩許久,竊取了許多人們的靈魂跟信念

And I was 'round when Jesus Christ
Had his moment of doubt and pain
Made damn sure that Pilate
Washed his hands and sealed his fate

當上帝懷疑且痛苦的瞬間, 我就在他身旁晃蕩
當Pilate清洗他的雙手且封印他的宿命,我就會在他身旁佈下詛咒

Pleased to meet you
Hope you guess my name
But what's puzzling you
Is the nature of my game

很高興見到你,希望你已經猜到我的名字了
我那個充滿原始慾望的遊戲正在誘惑你

I stuck around St. Petersberg
When I saw it was a time for a change
Killed the Czar and his ministers
Anastasia screamed in vain

當十月革命的時 候,我正在聖彼得堡
冷眼看著沙皇和大臣被屠殺,看著Anastasia白費工夫的慘叫

I rode a tank
Held a general's rank
When the Blitzkrieg raged
And the bodies stank

我 駕駛著坦克並且帶領許多士兵發動猛烈的閃擊戰
戰場上屍橫遍野,污臭不堪

Pleased to meet you
Hope you guess my name, oh yeah
What's puzzling you
Is the nature of my game, oh yeah

很高興見到你,希望你已經猜到我的名字了 喔~~耶~~
我那個充滿原始慾望的遊戲正在誘惑你  喔~~耶~~

I watched with glee
While your kings and queens
Fought for ten decades
For the Gods they made

當你們的國王跟皇后以上帝之名發動了百年戰爭
我 在旁看著暗自竊笑

I shouted out
"Who killed the Kennedys?"
When after all
It was you and me

我大聲質問”是誰殺了甘迺迪?”
追根究底,就是我跟你

Let me please introduce myself
I'm a man of wealth and taste
And I laid traps for troubadors
Who get killed before they reached Bombay
請 允許我做個自我介紹,我是個富有又風趣的傢伙
是我佈下陷阱補殺那些要去孟買的吟游詩人

Pleased to meet you
Hope you guessed my name, oh yeah
But what's puzzling you
Is the nature of my game, oh yeah, get down, baby

很高興見到你,希望你已經猜到我的名字了 喔~~耶~~
我那個充滿原始慾望的遊戲正在誘惑你 喔~~耶~~墮落吧,寶貝~~

Pleased to meet you
Hope you guessed my name, oh yeah
But what's confusing you
Is just the nature of my game

很高興見到你,希望你已經猜到我的名字了 喔~~耶~~
我那個充滿原始慾望的遊戲正在迷惑 你

Just as every cop is a criminal
And all the sinners saints
As heads is tails
Just call me Lucifer
'Cause I'm in need of some restraint

就像警察是惡棍,罪犯是聖徒,就像腦袋其實是尾巴
就叫老子路西法吧,因為老子需要點控制

So if you meet me
Have some courtesy
Have some sympathy, and some taste
Use all your well-learned politesse
Or I'll lay your soul to waste, um yeah

假如你遇見我,最好用你學過的禮儀給老子我恭敬點,讚美我,感受我
否則老子就把你的靈魂丟到屎堆 裡面 喔~~耶~~

Pleased to meet you
Hope you guessed my name, um yeah
But what's puzzling you
Is the nature of my game, um baby, get down

很高興見到你,希望你已經猜到我的名字了 喔~~耶~~
我那個充滿原始慾望的遊戲正在誘惑你 喔~~耶~~寶 貝,墮落吧~~

Woo, who
Oh yeah, get on down
Oh yeah
Oh yeah!

Tell me baby, what's my name
Tell me honey, baby guess my name
Tell me baby, what's my name
I tell you one time, you're to blame

告訴我 吧寶貝,我叫啥名字
告訴我吧甜心,猜猜我的名字
告訴我吧寶貝,我叫啥名字
如果你要我親口說出,你將被烈焰纏身

Ooo, who
Ooo, who
Ooo, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Oh, yeah

沒有留言:

張貼留言